پایان سری دوم سلسله وبینارهای تخصصی سپهر

تاریخ ارسال : تیر 10، 1400

پایان سری دوم سلسله وبینارهای تخصصی سپهر

پنجمین و آخرین وبینار از سری دوم مجموعه وبینارهای تخصصی طرح سپهر، در روز سه‌شنبه 1 تیرماه 1400 از ساعت 14:00 تا 16:00 توسط بنیاد نوآوری و توسعه فناوری دکتر محمود شیخ زین الدین با همکاری پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان به میزبانی جناب آقای مهندس امین الله مقتدری و با محوریت «الزامات مهارتی و تجربی پرسنل پارک های علم و فناوری و مراکز رشد» برگزار شد.

در این نشست جناب آقای دکتر علی باستی (رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان) و جناب آقای دکتر منصور شیرزاد (معاون توسعه سازمان و سرمایه های انسانی شرکت شناسا ) به ارائه مطالب و تجارب خود در این حوزه پرداختند. در پایان این وبینار، با پاسخ دادن به پرسش های شرکت کنندگان، مباحث ارائه شده تکمیل گردید.

به این ترتیب با اتمام دومین سری از مجموعه رویدادهای طرح سپهر، بنیاد دکتر زین الدین وارد فاز برنامه ریزی سری سوم این مجموعه رویدادها با محوریت بازاریابی و بازارسازی محصولات شرکت های فناور، ارزیابی شرکت های فناور و مأموریت کار در کار آفرینی خواهد شد.

همچنین فیلم ضبط شده این وبینارها، پس از تدوین در فروشگاه سایت قرار خواهد گرفت و علاقه مندان می توانند آن ها را به صورت آنلاین خریداری و دانلود نمایند.