برگزاری فصل دوم مجموعه نشست‌های هم‌اندیشی گفت‌وگومحور طرح طلوع

تاریخ ارسال : تیر 14، 1401

برگزاری فصل دوم مجموعه نشست‌های هم‌اندیشی گفت‌وگومحور طرح طلوع

سلسله وبینارهای گفتگو محور طرح طلوع در سال 1401 با تکیه بر اهداف شعار سال و با رویکرد قانون جهش تولید دانش‌بنیان، سعی بر ایجاد بستری جهت تعامل فی مابین نهادهای حاکمیتی مرتبط با این قانون و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور دارد. ویژگی مهم طلوع امکان گفتگو و تعامل مستقیم تمامی شرکت‌کنندگان در مباحث می‌باشد. در هر نشست طلوع، با محوریت یک نهاد حاکمیتی، ابعاد مختلف این قانون و همچنین تکالیف و فرصت‌های نهفته در این قانون را بررسی و به بحث و تبادل نظر می پردازیم. مخاطب اصلی این وبینارها کلیه فعالین زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و به خصوص مدیران ارشد پارک‌های علم و فناوری است. دستاورد نهایی طلوع، کمک به اصلاح و یا تدوین قوانین حاکم و همچنین تسهیل‌گری در راستای توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور با همیاری نهادهای حکومتی متولی است.

موضوع اولین نشست فصل دوم طرح طلوع "همکاری و تعامل میان پارک و نهادهای حاکمیتی در تحقق شعار سال "بود که در 3 خردادماه برگزارشد. در این نشست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،  وزارت کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دعوت به عمل آمد و نمایندگان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پارک فناوری پردیس و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

در دومین نشست از دومین فصل طلوع در تاریخ 31 خردادماه، پیرامون تکالیف و فرصت‌های پارک‌های علم و فناوری با نهادهای مؤثر در شکل گیری و تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان به بحث و گفت‌وگو پرداختیم. موضوع این نشست " تبیین و واکاوی ظرفیت‌های موجود در قانون جهش تولید دانش بنیان با رویکرد پارک های علم و فناوری" بود. در این نشست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،  صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دعوت به عمل آمد.

ما منتظر حضور جنابعالی به عنوان متخصص و کارشناس این حوزه در مجموعه نشست‌های طلوع هستیم.

ثبت نام در این رویدادها برای عموم علاقمندان از طریق سایت moshaveroom.ir رایگان است.