برگزاری اولین وبینار از فصل چهارم طرح سپهر

تاریخ ارسال : آبان 11، 1400

برگزاری اولین وبینار از فصل چهارم طرح سپهر

برگزاری اولین وبینار از فصل چهارم طرح سپهر

یکی از اهداف اصلی بنیاد نوآوری و توسعه فناوری دکتر محمود شیخ زین‌الدین تسریع توسعه پارک‌های علم و فناوری است. در گام اول و در طی سه ماه، فرآیند عارضه‌یابی توسط اعضای تیم بنیاد در راستای شناسایی مهم‌ترین معضلات و مسائل پیش روی پارک‌های علم و فناوری عملیاتی گردید و مجموعه وبینارهای انتقال تجربه "سپهر" برنامه‌ریزی شد. پس از برگزاری فصل‌های اول تا سوم؛ در فصل چهارم، 5 پارک علم و فناوری در 5 وبینار از تجربیات خود با محوریت "نقش پارک‌های علم و فناوری در بازاریابی و بازارسازی شرکت‌های فناور"می‌گویند.

 اولین وبینار از فصل جدید مجموعه وبینارهای طرح سپهر با رویکردی متفاوت در تاریخ سه‌شنبه 4 آبان ماه 1400 از ساعت 14:00 تا 16:00 با محوریت انتقال تجربه پارک علم و فناوری خراسان رضوی در ارتباط با توسعه بازار شرکت‌های فناور برگزار شد. این پنل با مدیریت جناب آقای مهندس اکبر امینی معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان و ارائه‌ی جناب آقای دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان، سرکار خانم مهندس ساناز حسینیان نژاد رئیس اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان و سرکار خانم مهندس معصومه ذاکریان مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان برگزار گردید.

در این وبینار مباحث زیر مطرح شدند:

اصلی‌ترین وظیفه‌ی پارک علم و فناوری بالا بردن سرعت فروش و افزایش کسب ثروت از طریق علم است. پارک را باید یک شرکت دید که خدماتی را در راستای توسعه بازار شرکت‌های عضو و همکار خود ارائه می‌کند. ما با مشتریان باید هم‌آفرینی کرده و فرهنگ سازمانی خود را ایجاد کنیم. ساختار سازمانی ما بایستی باعث محقق شدن هدفمان که منجر به افزایش سرعت کسب ثروت از علم است، بشود. همچنین در ارتباط با تقویت شبکه فناوری و نوآوری، شفاف سازی ماموریت‌ها به کمک اصلاح ساختار سازمانی، فتح بازارهای تخصصی و تجربه پردیس انرژی بحث و گفت‌وگو انجام شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید فیلم کامل این وبینار را در سایت بنیاد دکتر زین‌الدین خریداری فرمایید.